Melodifestivalen

Var det någon som såg Mello ikväll? Isåfall vem tyckte ni var bäst? Själv tyckte jag Anton var ganska  bra och den här deltävlingen var bättre än förra helgen, men det är kanske bara jag. Danny lika snygg som vanligt och Gina lika rolig! Gud vad jag hade önskat att One Direction var med, det hade gjort allt så mycket bättre! Åh andra sidan så är det ju en "schlager festival" så de hade nog inte passat in där, men men man kan väl få drömma lite någon gång. Nu tror jag att jag ska gå upp och borsta tänderna och lägga mig i sängen, men jag ska inte sova än.
Jag brukar alltid "hålla på" med ipaden ett tag innan jag somnar, och nu är det ju helg så man behöver inte vakna tidigt på morgonen. Kanske att jag uppdaterar lite till ikväll och det tror jag nog för att jag tycker att det är så himla kul att blogga om framförallt killarna!
God natt!xx

Kommentarer
Tove säger:

ja tänk om 1D vart med!!

Svar: Kunde du fixa min design eller?:)xx
Frida

2013-02-10 | 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback