hemma!

nu har jag kommit hem från skolan, vi har haft nationella prov i svenska nästan hela dagen! Först var det läsförståelse i sakprosatext (faktatext) tror jag att det hette, och sen skulle man skriva en beskrivning på sin drömbro. Det var lite svårt men jag tror att det gick ganska bra :)
Nu är jag iallafall hemma och chillar med One Direction på hög volym, men det blir inte så mycket "chilla" för ikväll ska jag ha handbollsträning. Ska bli kul men just nu orkar jag inte!! Var det någon som såg matchen igår?! Det var ju Sverige mot Argentina vilket betyder att Zlatan och Messi mötte varandra! Det var ju på Friends arena i Solna så det kanske var någon som var där? Jag har hört att man ser hur bra som helst var man än sitter! (iallafall på fotbollsmatcher) Nu kanske jag låter som värsta "fotbollsälskaren" men det är jag verkligen inte, jag gillar att titta på fotboll när Sverige spelar annars är jag helt okoncentrearad!
Aja, nu ska jag inte sitta och babbla om fotboll utan det är ju One Direction som är huvudämnet! Den 17 februari kommer alltså One Way Or Another ut på iTunes och jag längtar såååååå!! Ska bli mega kul att höra den. Glöm inte att köpa nästa FRIDA tidningen med HARRY STYLES på omslaget, och den kommer ut i butik den 12 februari på måndag tror jag ;) Vem är eran favorit 1D?;) Jag vill jättegärna veta vem och varför så kommentera på det här inlägget ;) Personligen så gillar jag Niall bäst för att han är söt med sitt blonda hår och de magiska blåa ögonen, och hans skratt är ju sååå härligt!! Jag kommer att börja lägga upp dagens bild så håll utkik ;)
Vi ses!<3xx

Kommentarer
Tove säger:

Jag är en Niallgirl för att jag tycker att han sjunger bäst (Det har jag alltid tyckt) och han har en skit fin personlighet och han är för gullig och hans ögon är bara att dö för :)

Svar: Jag håller helt med dig! :)xx
Frida

2013-02-09 | 12:03:00
Bloggadress: http://www.onedirectionstories.webblogg.se
Bella säger:

Liam är min favoritkille :) <3 kram! xx

Svar: Åh, han är ju så sjukt snygg!!!<3xx
Frida

2013-02-12 | 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback