Hej hej!

Här sitter jag i soffan och har det mysigt. Har käkat MYCKET godis och är ganska mätt just nu, men det var iallafall grymt gott! Jag tittar på något tråkig film med mamma, men jag tittar knappt så jag vet inte ens vad den handlar om. Imorgon ska jag blogg ganska mycket har jag bestämt nu, och sen ska jag på kalas hos min kusin som fyller 4 år:). Då blir det säkert mycket tårta och andra sötsaker, men det har jag absolut inget emot!;).
På söndag ska jag slappa och blogga lite, men annars vet jag faktiskt inte.
Vad ska ni göra i helgen då? Det skulle vara roligt att veta så ni får gärna kommentera om ni vill. Är det någon mer än jag som ska till 1d world när det öppnar nästa lördag? Jag ska dit med 2 av mina kompisar och det ska bli så sjukt kul, jag LÄNGTAR!!!!<3
Jag ska ta med mig mycket pengar och jag ska försöka tjäna ihop så mycket som möjligt nu i helgen. Igår var det "Alla <3 dag"så glad "Alla <3 dag" i efter skott!!!;) Det här blev ett längre inlägg än vad jag hade tänkt från början, men det är ju roligt! Jag vill också säga tack till alla som kikar in på min blogg, och jag hoppas att ni fortsätter att läsa och kommentera mer får ni väldigt gärna göra!:)
God natt på er, och hoppas ni får en trevlig kväll och helg!<3xxxx


Kommentarer
Bella säger:

Tack detsamma! :) vet inte, ta det lugnt :) kram! xx

Svar: Det är skönt tycker jag!xxx
Frida

2013-02-15 | 23:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback