dagens videoklipp

 

Kommentarer
Bella säger:

kan jag får en oneshot med Liam? för att han är min favoritkille? :) kram! xx

Svar: Själv tycker jag inte att jag är särskilt bra på att skriva, men jag ska fundera!:)xx
Frida

2013-02-12 | 15:45:06
Bella säger:

Men om det blir så tänkte jag så här att jag är med killarna och deras flickvänner i New York så firar jag och Liam våran 1-årsdag vid en fin byggnad där man kan se hela New York. Här kommer en beskrivning om mig: har brunt mellanlångt hår, som är lite självlockigt, blåa ögon, 160 cm lång, använder bb creame och mascara, är född 92, så jag är 20, men gillar 1D ändå, är inte tjock, är inte smal, mittemellan :) vad tycker du? kram! xx

Svar: Det låter jättebra men jag har inte så mycket tid nu i veckan så det blir kanske i helgen, håll utkik! ;) Jag är väldigt glad att du läser min blogg, tack så mycket!!!!!!!<3 PUSS och KRAM:)xx
Frida

2013-02-12 | 16:52:11
Bella säger:

kram på dig med och så hyr Liam en limousin och så sätter Liam ögonbindel för mina ögon och jag säger Liam vart är vi på väg och så säger Liam litar på mig, det får du se och jag säger babe jag litar på dig och Liam säger vad bra och han kysser mig och jag besvarar den och så åker vi till Central Park istället, lite avsides där det inte så mycket folk och Liam har med sig picknick och en filt och sitter jag och Liam och äter goda baguetter och dricker gott, cider och så är det en fin sommardag och så sätter så sätter jag mig mellan Liams knä och har huvudet mot hans bröst och Liam lägger armarna om mig och jag lägger händerna på hans händer så kollar vi på Central Park och så kysser vi varandra och efter kysser så här dom en låt och Liam säger får jag lov och jag säger visst och vi ställer oss upp och vi dansar lite sakta, han har lagt händerna runt på min midja jag runt hans nacke och Liam säger kommer du ihåg när vi träffades och jag säger det kommer jag aldrig glömma och jag och Liam träffades i Sverige på Meet&Greet och så säger Liam vet du hur vacker du är och jag rodnar och Liam tar en blomma som ligger på filten och sätter den i mitt hår och så säger Liam ska vi gå en runda och så går vi en runda i Central Park och så kommer det fans fram och frågar förlåt att vi stör eran dag, men kan vi får ta kort du med Bella och jag, Liam och några fans är med och så är det 5 tjejer och en av dom säger grattis och vi säger tack en av dom säger ni är så söta tillsammans och jag rodnar och så går dom! :) vad tycker du?

Svar: Det är verkligen jättebra!! Jag ska försöka få ihop det så bra som möjligt!<3 KRAMxxx
Frida

2013-02-12 | 18:55:23
Bella säger:

och jag och Liam säger efter kyssen Liam säger jag älskar dig och Bella säger jag älskar dig med, han säger det på svenska och Bella fnittrar till och Liam vet att hon tycker om när han säger det på svenska och han vet att hon tycker det är roligt. :) kram! xx

Svar: Wow, du har verkligen många BRA ideer!!:)xxx
Frida

2013-02-12 | 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback